Nákup
hotelu v turistické destinaci, Praze, dokonce i s malým počtem pokojů s
kompletní občanskou vybaveností, vám poskytne dobrý výnos. Náklady na
hotel v Praze se pohybují od 2,5 milionů korun až po 20 milionů eur., a
existuje vždy možnost nájmu (bez/za odstupné) komerčních prostor.
Stojí
za zmínku, že není snadné najít výhodné a zajímavé příležitosti.
Majitelé hotelů obvykle uzavírají mimořádné smlouvy, proto doporučujeme,
abyste se obrátili na specialisty trhu nemovitostí.
S čím začít? 1. Financování. Doporučujeme rozhodnout, kolik peněz jste připraveni investovat, a jakou část financí bude tvořit půjčka?
2. Typy hotelů. Výše požadovaných finančních prostředků závisí spíše na výběru typu hotelu. - Hotely - Business-hotely - Apartmány - Hostely - Mini-hotely (rodinný penzion) - Lázeňské hotely - Multifunkční domy.
3.
Ubytovací nemovitost nebo již funkční hotel. Nákup / pronájem
ready-made podnikání za odstupné bude stát víc, ale ušetří čas a možná i
nervy.
4. Lokalita Jedná
se o dobré obsazenosti, vynikající dopravní dostupnosti do centra
města, stejně jako nádraží / letiště jsou důležité. K dispozici je
hodnocení oblíbených lokalit turistů. V Praze to je Staré město, Malá
strana, Hradčany a Pražský hrad, Josefov, Václavské náměstí.
5. Podrobný výpočet. Doporučujeme
konzultovat s odborníky, kteří dělají výzkum obsazenosti a vývoje
vybraného objektu, stejně jako vzít do týmu manažera se zkušenostmi,
který bude znát specifiku a pomůže vám s organizací. Hotelové podnikání
vyžaduje pravidelné výdaje a čas: například platby za služby, mzdy pro
pracovníků, výměnu nádobí a ložního prádla, údržbu, bezpečnost, drobné
opravy apod. Zřízení restaurace je samostatná položka výdajů.
6. Stav nemovitosti. Hlavní
město České republiky je město kouzelných uliček a historických budov.
Mnoho turistů si vybere ubytování v neobyčejných starých domech, které
jsou rekonstruované. Doporučujeme být opatrní a vybrat si objekt v
dobrém stavu, abyste se v budoucnu vyhnuli nepředvídatelným nákladům,
neboť rekonstruování nemovitosti vyžaduje více počátečních investic.
7.
Finanční záznamy, účetnictví, dostupnost smluv. Doporučujeme brat na
tento bod velký ohled, abyste se vyhnuli problémům a soudním sporům. Zde
je profesionální rada potřeba.
8. Zaměstnanci. Odbornost, odpovědnost, pohostinnost zaměstnanců tvoří pověst hotelu.
9. Konkurence. Vybrali
jste si lokalitu, našli jste vhodné zařízení, dokončili jste
dokumentaci a již jste začali plánovat otevření. Doporučujeme dávat
pozor na konkurenční trh a prozkoumat hotely ve vybrané častí Prahy a
snažit se vyniknout.�Hosté ocení originální design, zvláštní atmosféru a
individuální přístup.
10. Kompetentní marketing. Doporučujeme
spolupracovat s oblíbenými on-line rezervačními hotelovými službami,
stejně jako s různými cestovními kancelářemi. Nezapomenutelný název
hotelu, atraktivní webové stránky a firemní identita (jedinečný design
různých výrobků, například: tablet, letáků, menu, ubrousků, kobereček
apod.). Právě to vás příznivě odliší od konkurence.
Lekvi-Group vám
pomůže vytvořit vaše vysněné podnikání. Najdeme vám vhodnou variantu
objektu, pomůžeme vám získat půjčku, poskytneme právní a účetní podporu,
budeme se zabývat zdaněním.
Nechte si kontaktní údaje a my Vám poradíme
Nechte nám kontaktní údaje a my Vám poskytneme konzultace