Jak si zařídit domácí kancelář?

Jak si zařídit domácí kancelář?

Připravili jsme pro Vás rady našich zaměstnanců, díky kterým úspěšně zvládli fungovat z domova po dobu karantény:

  • Pro práci na plný úvazek z domova potřebujete pohodlné křeslo, větší pracovní stůl, kvalitní světla, rychlé připojení k internetu, zásuvky hned vedle počítače a mobilní telefon.

  • Pokud vám práce za počítačem nezabere celý pracovní den, tak si vystačíte s počítačem a stolem. Umístit ho můžete kamkoliv, a to i v kuchyni či ložnici.

  • Pokud jste si jako pracovní místo vybrali jídelní stůl, tak byste měli počítat s tím, že ho budete muset několikrát denně uvolnit. Nevyhnete se těsnému kontaktu s rodinou, párkrát za den vás v kuchyni někdo navštíví, když si půjde pro svačinu nebo pití.

  • Vyplatily by se Vám sluchátka s funkci odhlučnění. O něco levnější budou špunty. Ale ty celkový hluk nepotlačí, pouze sníží jeho úroveň.

  • Pracovní místo v ložnici není vůbec špatný nápad. Můžete si sednout za toaletní stolek a velkou výhodou jsou dveře, které vás schovají o ostatních.

  • Schovat se od děti, ale zároveň sledovat, že jsou zaměstnané krásně půjde z vrchního patra dvoupatrové postele. Vystačíte si s notebookem, případně můžete použít stojan, který ho stabilizuje pro vaše pohodlí.